Vrátenie tovaru
Snažíme sa robiť svoju prácu poctivo a podľa nášho najlepšieho vedomia...ale sme ľudia a mýliť sa je ľudské. Práve preto sa snažíme Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie!
Prosíme našich vážených zákazníkov, aby si svoje objednávky skontrolovali a vybrali si správny tovar, čím pomôžu minimalizovať dopad na životné prostredie spojený s prípadným vrátením tovaru (doprava, balenie...). Neustále sa snažíme zdokonaľovať informácie k produktom, aby ste si vedeli zvoliť správne aj na prvýkrát.
Postup pri vrátení tovaru je veľmi jednoduchý:
-
Vyplňte online formulár pre vrátenie, nájdete ho pod textom.
- Po vyplnení formuláru dostanete od nás ID kód.
- Následne zabalte tovar na vrátenie (nič nemusíte prikladať, tlačiť, šetríme papierom a v systéme už máme Vaše údaje a formulár. Skontrolujte, či je tovar v pôvodnom stave, nepoužitý, so štítkom a so všetkým čo k nemu patrí.
UPOZORNENIE: Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami a štítkami (tovar by mal byť vhodný na opätovný predaj). Pokiaľ sa nedodržia vyššie uvedené kritéria, reklamáciu Vám nebudeme vedieť vybaviť.
4. Balík prinesiete na akékoľvek výdajné miesto Packety a nahlásite obsluhe ID kód, ktorý ste od nás dostali emailom. Zoznam výdajných miest nájdete tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky
5. Vrátenie tovaru je bezplatné len v prípade ak budete postupovať uvedeným spôsobom!
6. Bezodkladne a v každom prípade nám zašlite tovar najneskôr do 14 dní od prebratia tovaru, na výdajné miesto PACKETA (ZÁSIELKOVŇA):
ID VÝDAJNÉHO MIESTA: 4728
ADRESÁT: EXIM 2007 s.r.o.
ADRESA: Bratislavská cesta 4018, 945 01, Komárno (predajňa DUNTEL)
Pokiaľ máte možnosť alebo uprednostňujete kuriéra, balík nám môžete poslať späť na adresu, ktorú nájdete aj na faktúre, avšak na Vaše náklady:
EXIM 2007 s.r.o.
Hlavná 63
945 04 Komárno